Marjan Ippel is Talkin’ Food®

© Remko Kraaijeveld

© Remko Kraaijeveld

‘Kun jij heel goed koken?’ is de vraag die foodtrendwatcher Marjan Ippel het vaakst wordt gesteld. ‘Vooral heel goed eten,’ luidt haar standaardantwoord.
Waar ze bovenal in uitblinkt, is schrijven en praten over eten. Met name over tendensen in food & drinks. Hier en in het buitenland.
Dat doet ze op Talkin’ Food en dat doet ze live voor zowel grote als kleine gezelschappen. In de voedselindustrie en daarbuiten. En altijd strikt custom made en 100% onafhankelijk.
Ze inspireert haar luisteraars en lezers met voorbeelden van tendensen in eten en drinken over de hele wereld, maar legt altijd de focus op het specifieke interessegebied van haar publiek.
Gaat u liever met haar op inspiratietocht door haar geliefde trendstad Amsterdam, of een andere internationale stad, dan kan dat ook. Net als een interactieve bijeenkomst, of een één-op-één consult waarin ze nóg meer tailormade kan tegemoetkomen aan uw gerichte informatiebehoefte.

Marjan Ippel schrijft over food in off- en online bladen als Elle Eten, Holland Herald, Exclusief en Favor Flav. Ze is bedenker en mede-auteur van de bestseller Mijn Amsterdam van sterrenchef Ron Blaauw, auteur van het culinaire trendwoordenboek Foodlingo Bijbel, en initiatiefnemer van foodfolly My Beautiful Mayonnaise (samen met Ronald de Nijs en Natasha Tastachova). En ze is de Nederlandse curator van de internationale bestseller Where to eat pizza.
Ze bedacht de Underground Boerenmarkt voor microproducenten en de jaarlijkse Foodlingoverkiezing voor het beste nieuwe foodbuzzwoord van het afgelopen jaar. Ook is ze jurylid voor verschillende verkiezingen, waaronder de HIA (Horecava Innovation Award) en de Entree Hospitality & Style Awards.
Onder haar klanten mag ze o.a. rekenen: KHN (Koninklijke Horeca Nederland), D-Reizen/VakantieExperts, Wessanen, Marfo/Creadome, KLM, Allerhande, AH To Go, Bonduelle, La Place e.v.a.

Vraag vrijblijvend een offerte aan.

‘Dankjewel voor je fantastische trendpresentatie. Je wist de groep ondernemers vanaf het begin tot het allerlaatste eind te boeien. Klasse!’ – KHN (Koninklijke Horeca Nederland)

‘Marjan Ippel is altijd op zoek naar de nieuwste foodtrends met een geheel eigen stijl, vernieuwend en innovatief! Ze is de culinaire wijsheid die door ervaring wordt verkregen.’ – Pascal Jalhay, Executive Chef R&D Creadome.

‘Marjan Ippel geeft met haar scherpe blik via een interessante, inspirerende en goed onderbouwde presentatie een duidelijk beeld over de ontwikkelingen in food.’ – Naushad  Aliradja, Junior Inkoper Food La Place.

‘Marjan weet altijd de juiste toets (of is het nu snaar?) te raken en laat op deskundige, pittige en humoristische wijze haar licht schijnen over de materie. Marjan is eigenzinnig, maar staat altijd open voor feedback. Haar informatie is zeer to the point en deskundig.’ – Marja Tap, eigenaar MVPR.

In al haar uitingen toont theeconnaisseur, koffieadept, frietslaaf, mayonaisefan, broodidolaat, botergek, (buik)spekfanaat, bonenfreak en bubbelslover met guilty foie gras-verlangens Marjan Ippel hoe eten & drinken in de huidige samenleving de toon zetten. FOOD=FASHION!

Foto rechts: © Saskia van Osnabrugge.

© Talkin’ Food® 2006-2018, alle rechten voorbehouden.

Niets van deze website mag worden gekopieerd, gereproduceerd, opgeslagen in een database, geupload, gedisplayed, verzonden of op welke manier ook, elektronisch, mechanisch, gedrukt en/of gefotografeerd verspreid, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Talkin’ Food®, de site met dagelijks meer bite!

nextgenaward16klein